Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 11 produktów,
łącznie za kwotę 2 284,90 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Suicidal Behaviour
363,00 zł

 
ksiazka tytuł: The Why of Consumption autor: Huffman Cynthia
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

The Why of Consumption

Contemporary Perspectives on Consumer Motives, Goals and Desires
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 978-04-15-31617-0
Format: 15.6x23.4cm
Liczba stron: 356
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2003 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
414,10 zł

<P>This book brings together an international collection of authors from a variety of disciplines who offer new and critical perspectives, summarize key findings and provide important theoretical frameworks to guide the reader through the 'why?' of consumption. The book answers questions such as:</P>
<UL>
<LI>What is the nature of motives, goals, and desires that prompt consumption behaviours?&nbsp;</LI>
<LI>Why do consumers buy and consume particular products, brands and services from the multitude of alternatives afforded by their environments?&nbsp;</LI>
<LI>How do consumers think and feel about their cravings?</LI></UL>
<P>Unique in focus and with multifaceted approach which anyone interested in consumption and consumer research will find fascinating, this topical book provides an excellent overview of current research, and imparts key insights to illuminate the subject for both academics and practitioners alike.</P>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier