Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 6 produktów,
łącznie za kwotę 636,60 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Lua Programming Gems
187,50 zł

 
ksiazka tytuł: Informing the Practice of Teaching Using Formative and Interim Assessment autor:
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Informing the Practice of Teaching Using Formative and Interim Assessment

A Systems Approach
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Information Age Publishing
ISBN: 978-16-239-6111-4
Format: 15.6x23.4cm
Liczba stron: 256
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2013 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
309,50 zł

This book focuses on interim and formative assessments as distinguished from
the more usual interest in summative assessment. I was particularly interested in
seeing what the experts have to say about a full system of assessment. This book
has particular interest in what information a teacher, a school or even a state could
collect that monitors the progress of a student as he or she learns. The authors
were asked to think about assessing the effects of teaching and learning
throughout the student's participation in the curriculum.
This book is the product of a conference by the Maryland Assessment Research Center for Education Success
(MARCES) with funding from the Maryland State Department of Education.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier