Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku są 2 produkty,
łącznie za kwotę 166,00 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Psychopatologia
Cierpiałkowska Lidia
86,10 zł

 
ksiazka tytuł: Exceptional Service, Exceptional Profit autor: Inghilleri Leonardo
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Exceptional Service, Exceptional Profit

The Secrets of Building a Five-Star Customer Service Organization
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Thomas Nelson
ISBN: 978-14-00-24272-6
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 192
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2022 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
78,90 zł

Insiders agree: a company's most profitable growth strategy is to cultivate customer loyalty. Learn the proven anticipatory customer service approach that fosters happy customers and a healthy bottom line for your organization.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier