Innowacje w zarządzaniu
ISBN: 978-83-8158-057-1
Format: 16.5x24.0cm
Liczba stron: 200
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2018 r.
Język: polski
Dostępność: aktualnie niedostępny
Książka zawiera:
bogaty przegląd definicji i modeli innowacji zarządczych i sposoby ich pomiaru,
pierwszy tak obszerny przegląd kierunków badań dotyczących management innovation prowadzonych na świecie i ich wyniki,
wyniki własnych badań empirycznych, przeprowadzonych na próbie polskich przedsiębiorstw.
Jest to relatywnie nowe podejście do innowacyjności, traktujące zarządzanie jako obszar, który wymaga nowych rozwiązań – bardziej niż kiedykolwiek potrzebni są innowatorzy zarządzania. Według wielu opinii istnieje pilna potrzeba zmiany myślenia menedżerów i dostrzeżenia przez nich znaczenia innowacji zarządczych. Panuje bowiem przekonanie, że obowiązujące obecnie kanony zarządzania mają swoje źródło w początkach ery przemysłowej przełomu XIX i XX wieku, a więc w dużej mierze uległy dezaktualizacji i obecnie rozczarowują...