Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: SERVICE MARKETING COMMUNICATIONS autor: JOCHEN WIRTZ
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

SERVICE MARKETING COMMUNICATIONS

Wersja papierowa
Autor: JOCHEN WIRTZ
Wydawnictwo: World Scientific Publishing Co Pte Ltd
ISBN: 978-19-446-5921-9
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 82
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2017 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
52,60 zł

<p>&nbsp;</p><p>Developing an effective service marketing communications strategy starts with a good understanding of the service product and its prospective buyers. It is essential to understand target market segments and their exposure to different media, consumers&#39; awareness of the service product, their attitudes toward it, and how they can easily evaluate the products characteristics prior to purchase, and during and after consumption. <em>Service Marketing Communications</em> is the fifth volume in the Winning in Service Markets Series by services marketing expert Jochen Wirtz. Scientifically grounded, accessible and practical, the Winning in Service Markets Series bridges the gap between cutting-edge academic research and industry practitioners, and features best practices and latest trends on services marketing and management from around the world.</p>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier