Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 5 produktów,
łącznie za kwotę 465,90 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Znalazłem kotka!
Cummings Troy
19,00 zł

 
ksiazka tytuł: Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować) autor: Jabłoński Artur
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)

Copywriting & Webwriting
Wersja papierowa
Wydawnictwo: onepress
ISBN: 978-83-283-9182-6
Format: 14.0x21.0cm
Liczba stron: 168
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2022 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
44,90 zł

Publikacja Format Wydanie Cena
eKsiążka Audio mp3 2022 r. 44,90 zł
 
 

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, któ,re poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.
Teksty, któ,re łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwró,t. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikató,w, któ,re sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

Dowiesz się z niej:
Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier