Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Kulturowe uwarunkowania biznesu międzynarodowego MD 318 autor: Jankowska-Kaczmarek Agnieszka, Linkiewicz Agata, Wabińska-Hetman Natalia
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY

Kulturowe uwarunkowania biznesu międzynarodowego MD 318

Wersja papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
ISBN: 9788374179201
Format: A4
Liczba stron: 112
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2017 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
10,50 zł

Niniejsza publikacja została przewidziana jako pomoc dydaktyczna w przedmiotach realizowanych w ramach studiów pierwszego, drugiego stopnia oraz studiów podyplomowych na kierunkach ekonomicznych i socjologicznych związanych z tematyką zarządzania, marketingu oraz socjologii. Książka ta jest przeznaczona również do przeprowadzania zajęć praktycznych dla:

-kadry kierowniczej w organizacjach zróżnicowanych kulturowo,
-pracowników działów marketingu i sprzedaży, ze szczególnym wskazaniem na
eksport
-trenerów i doradców biznesowych.

Publikacja ta może służyć również jako materiał do samodzielnego podnoszenia kompetencji w zakresie umiejętności związanych z działaniem na rynkach zagranicznych. Szczegółową charakterystykę teoretycznych aspektów kulturowych uwarunkowań poruszanych w tejże publikacji, zawarto w książce Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym [Bartosik-Purgat 2010]. Wyżej wymieniona książka stanowi podstawowy materiał teoretyczny dla niniejszych materiałów dydaktycznych.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier