Kulturowe uwarunkowania biznesu międzynarodowego MD 318
ISBN: 9788374179201
Format: A4
Liczba stron: 112
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2017 r.
Język: polski
Dostępność: dostępny
Niniejsza publikacja została przewidziana jako pomoc dydaktyczna w przedmiotach realizowanych w ramach studiów pierwszego, drugiego stopnia oraz studiów podyplomowych na kierunkach ekonomicznych i socjologicznych związanych z tematyką zarządzania, marketingu oraz socjologii. Książka ta jest przeznaczona również do przeprowadzania zajęć praktycznych dla:
-kadry kierowniczej w organizacjach zróżnicowanych kulturowo,
-pracowników działów marketingu i sprzedaży, ze szczególnym wskazaniem na
eksport
-trenerów i doradców biznesowych.
Publikacja ta może służyć również jako materiał do samodzielnego podnoszenia kompetencji w zakresie umiejętności związanych z działaniem na rynkach zagranicznych. Szczegółową charakterystykę teoretycznych aspektów kulturowych uwarunkowań poruszanych w tejże publikacji, zawarto w książce Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym [Bartosik-Purgat 2010]. Wyżej wymieniona książka stanowi podstawowy materiał teoretyczny dla niniejszych materiałów dydaktycznych.