Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku są 2 produkty,
łącznie za kwotę 98,90 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Rozczarowanie demokracją
Reykowski Janusz
49,90 zł

 
ksiazka tytuł: Belonging Experiences autor: Jean-Pierre LaCroix LaCroix
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Belonging Experiences

Designing Engaged Brands
Wersja papierowa
Wydawnictwo: iUniverse
ISBN: 978-14-502-3051-3
Format: 14.0x21.6cm
Liczba stron: 136
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2010 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
55,10 zł

How does a business create strong brand loyalty when there is so much competition for customers' attention and needs? In <i>Belonging Experiences,</i> author Jean-Piere Lacroix explores the trends that impact how consumers connect with products and services while outlining a new model for brand engagement based on more than thirty years of leveraging the power of design thinking.

The strategies outlined in <i>Belonging Experiences</i> provide businesses with easy-to-understand tools that lay the groundwork for a successful brand-engagement initiative. With timely examples and case studies to illustrate key points, Lacroix introduces the Beginning Experience concept that can unleash the full potential of advocates for brands, allowing for greater visibility and loyalty through third party endorsements and referrals.

By understanding how consumer needs are evolving, creating an experience to meet these needs, leveraging technology, establishing an employee value proposition, and engaging employees to live the brand promise, businesses can create a successful experience for their brand that will truly resonate and connect with consumers and positively impact the organization's bottom line.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier