Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Reward and Creativity - Immunizing Students Against the Negative Effects of Reward on Creativity autor: Jillson Chris
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Reward and Creativity - Immunizing Students Against the Negative Effects of Reward on Creativity

Wersja papierowa
Wydawnictwo: OmniScriptum GmbH & Co. KG
ISBN: 978-36-390-3941-2
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 60
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2008 r.
Język: angielski

Dostępność: aktualnie niedostępny
0,00 zł
Powiadom, gdy będzie dostępny
 
Powiadomienie o dostępności towaru
Obrazek ochronny
 

Since the ancient past scholars have wondered about the relationship between creative activity and the tangible reward of producing that activity. Does getting paid to be creative have a positive or detrimental effect on the outcome? Recent studies have shown an "overjustification" effect, wherein participants not expecting a reward produce more creative output than those expecting a reward. The goal of the current research was to immunize college students against the overjustification effect, the case in which the expectation of an external reward leads to lowered levels of creativity and intrinsic motivation. Participants received immunization through video and writing activities, then were asked to write two poems with or without the expectation of reward at the end. Participants’ intrinsic motivation was assessed, and their poems were rated for creativity. Participants showed an overjustification effect but the immunization did not produce a significant result. The study contains a substantial overview of the literature on overjustification and immunization and is of interest to anyone working in Educational or Behavioral Psychology.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier