Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 11 produktów,
łącznie za kwotę 472,60 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Litery Nauka czytania
Przyłubska Ewa, Przyłubski Feliks
69,00 zł

 
ksiazka tytuł: Storytelling and Market Research autor: John C. Frederic
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Storytelling and Market Research

A Practical User Guide
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 978-10-320-6485-7
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 200
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2021 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
259,60 zł

<P>Showing how market researchers can get a seat at the decision-making table, this book is the essential guide to mastering storytelling techniques that can dramatically enhance the impact of research reports and presentations, commanding full audience engagement and buy-in.</P>
<P></P>
<P>While demand for storytelling in marketing research reports and presentations has mushroomed in recent years, there can be confusion about what decision-makers mean by "stories." Leading market research expert C. Frederic John eliminates this confusion by defining four specific types of story in the business arena, and providing a series of "how-to" guides for generating effective solutions when communicating learning and other information. This book is the first to emphasize the needs of the report reader or presentation audience.</P>
<P></P>
<P>Drawing on examples from ancient and modern literature, drama, opera, and other arts, this book will help today's (and tomorrow's) market research professionals to thrive in a world demanding insights, real-world recommendations, and more relevant deliverables.</P>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier