Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Gender Perspectives In Advertising autor: K.L. Mandillah Lucy
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Gender Perspectives In Advertising

Wersja papierowa
Wydawnictwo: OmniScriptum GmbH & Co. KG
ISBN: 978-36-591-4152-2
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 168
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2012 r.
Język: angielski

Dostępność: aktualnie niedostępny
0,00 zł
Powiadom, gdy będzie dostępny
 
Powiadomienie o dostępności towaru
Obrazek ochronny
 

There are numerous gender problems in the world. This is bound to pose problems to social, economic and even political development. Therefore, the issue of gender equality has been continually stressed globally. The Language of adverts in relation to social variables has been studied in different contexts. It has emerged from such studies that there is a gender bias against women located in that language. So far, there is no linguistic study that has focused on gender perspectives in the language of adverts in print and electronic media in Kenya. Due to the above gap, this book addresses that issue. The focus is on three media genres: Television, Newspaper and one FM radio station. Twenty adverts are purposively selected for analysis. It is revealed that indeed there is gender bias in the language of advertising. It is hoped that the findings from this book might help to promote gender equality and empower women. Non-governmental Organizations and other organizations charged with the responsibility of sensitizing people about gender equality may also benefit. The area of mass media that deals with advertising, designers of and participants in adverts,

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier