Polsko-angielsko-rosyjski słownik marketingu reklamy zarządzania
Wersja papierowa
Autor:
Kapusta Piotr
Wydawnictwo:
Dr LexISBN: 978-83-7922-186-8
Format: 14.8x21.0
Liczba stron: 750
Oprawa: Miękka
Wydanie: 1, 2015 r.
Język: angielski, polski, rosyjski
Dostępność: aktualnie niedostępny
119,00 zł
Polsko-angielsko-rosyjski słownik marketingu reklamy zarządzanie zawiera 30 000 polskich haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania przetłumaczonych na język angielski i rosyjski - łącznie ponad 120 000 znaczeń.
Zmiana systemu gospodarczego w Polsce i Rosji spowodowała nie tylko pojawienie się nowej terminologii, ale również wprowadzenie ogromnej ilości anglicyzmów do języka biznesowego. Autor szczególną uwagę zwrócił na nowoczesne słownictwo biznesowe używane obecnie w Polsce i Rosji.