Ocena systemu edukacji w Indiach
ISBN: 978-62-08-63989-1
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 120
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2025 r.
Język: polski
Dostępność: dostępny
Książka składa się z pracy badawczej, która jest zorientowana na działanie i jest intensywną pracą opartą na gromadzeniu danych pierwotnych z bloku Kesla, dystryktu Hoshangabad w Madhya Pradesh i dystryktu Phulbani Kandhamal w Orisie. Celem tej książki jest zbadanie roli nauczycieli w generowaniu zainteresowań wśród uczniów oraz wyników uczniów w szkołach prywatnych i państwowych. Niniejsza książka jest zbiorem dwóch studiów przypadków, a mianowicie (i) Rola nauczycieli w generowaniu zainteresowań i zapobieganiu porzucaniu nauki na obszarach wiejskich: A Study Of 2 Schools in Kesla Block, Hoshangabad District Madhya Pradesh (ii) Elementary Education and its Development in Phulbani Kandhamal District of Orissa, które zostały przeprowadzone w celu oceny skuteczności szkoły rządowej i roli nauczycieli w generowaniu zainteresowania wśród uczniów w obszarze badania.