Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Determinanty zarządzania społecznie odpowiedzialnego autor: Kaźmierczak Magdalena
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY

Determinanty zarządzania społecznie odpowiedzialnego

w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
ISBN: 978-83-7417-924-9
Format: B5
Liczba stron: 279
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2017 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
31,50 zł

Wstęp

I. Społeczna odpowiedzialność w działalności przedsiębiorstw
1. Główne czynniki zmian w upowszechnianiu koncepcji społecznej
odpowiedzialności biznesu
2. Geneza i pojęcie społecznej odpowiedzialności biznesu
2.1. Definiowanie społecznej odpowiedzialności w środowisku
akademickim
2.2. Definiowanie społecznej odpowiedzialności przez organizacje
międzynarodowe
3. Modele społecznej odpowiedzialności

II. Zarządzanie społecznie odpowiedzialne w sektorze PMMŚ
1. Specyfika funkcjonalna i zarządcza przedsiębiorstw sektora PMMŚ
2. Istota zarządzania społecznie odpowiedzialnego w PMMŚ
3. Zarządzanie społecznie odpowiedzialne w ujęciu procesowym
3.1. Obszary społecznej odpowiedzialności
3.2. Teoria interesariuszy: zarządzanie zgodne z CSR w kontekście
"wielorakich aktorów"
3.3. Systemowe podejście do zarządzania zgodnego z CSR

III. Identyfikacja czynników determinujących zarządzanie społecznie
odpowiedzialne w sektorze PMMŚ oraz perspektywy badawcze
1. Czynniki wpływające na zarządzanie społecznie odpowiedzialne
w PMMŚ
1.1. Czynniki zewnętrzne wpływające na zarządzanie społecznie
odpowiedzialne
1.2. Czynniki wewnętrzne wpływające na zarządzanie społecznie
odpowiedzialne
2. Stan dotychczasowych badań na temat CSR w sektorze PMMŚ na
świecie
3. Polski dorobek w zakresie badań na temat CSR w sektorze PMMŚ

IV. Metodyka badań empirycznych
1. Cel oraz zakres badań empirycznych
2. Charakterystyka badania przygotowawczego
3. Charakterystyka badania właściwego
4. Przetwarzanie i analiza danych
5. Charakterystyka badanej zbiorowości

V. Ocena czynników wpływających na zarządzanie społecznie odpowiedzialne
w badanych przedsiębiorstwach
1. Koncepcja CSR w badanych przedsiębiorstwach
1.1. Znajomość pojęcia CSR oraz sposoby jego definiowania przez
PMMŚ
1.2. Ocena ważności i charakter przesłanek wdrażania CSR w badanych
przedsiębiorstwach
1.3. Podejmowane działania w obszarach CSR w badanym sektorze
przedsiębiorstw
2. Czynniki wpływające na zarządzanie społecznie odpowiedzialne według
badanych przedsiębiorstw
2.1. Analiza i ocena czynników zewnętrznych determinujących zarządzanie
społecznie odpowiedzialne według badanych przedsiębiorstw
2.2. Analiza i ocena czynników wewnętrznych determinujących
zarządzanie społecznie odpowiedzialne według badanych
przedsiębiorstw
3. Eksploracyjna analiza czynnikowa determinant zarządzania społecznie
odpowiedzialnego w badanym sektorze PMMŚ
4. Analiza współzależności między czynnikami wpływającymi na
zarządzanie społecznie odpowiedzialne a wybranymi cechami
5. Analiza współzależności między wdrożonymi znormalizowanymi
systemami zarządzania a zaangażowaniem organizacji w inicjatywy CSR
6. Korzyści wynikające z realizacji CSR w badanych przedsiębiorstwach

VI. Doskonalenie zarządzania społecznie odpowiedzialnego w sektorze
PMMŚ
1. Ocena podstawowych obszarów CSR przez badany segment PMMŚ
2. Wnioski z przeprowadzonych badań
3. Kierunki doskonalenia procesu zarządzania społecznie
odpowiedzialnego w PMMŚ oraz nowe wyzwania badawcze

Zakończenie

Załączniki
Kwestionariusz ankietowy
Statystyki opisowe

Literatura

Spis rysunków, tabel i wykresów

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier