Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku są 2 produkty,
łącznie za kwotę 481,90 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Occupational Health Psychology
Schonfeld Irvin Sam PhD MPH
432,00 zł

 
ksiazka tytuł: MARKETING COMMUNICATION PHENOMENON WITHIN SOCIAL NETWORKS AND BLOGS autor: Khan Kashif
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

MARKETING COMMUNICATION PHENOMENON WITHIN SOCIAL NETWORKS AND BLOGS

Wersja papierowa
Autor: Khan Kashif
Wydawnictwo: OmniScriptum GmbH & Co. KG
ISBN: 978-38-443-3087-8
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 200
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2011 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
546,00 zł

In 21st century, social networks and blogs are gaining a lot of popularity among youth. Social networking sites and blogs have played a crucial role in bridging boundaries and crossing the seas and enabling them to communicate on a common platform. It has become a popular and a potential mean for them to stay friends with the existing ones and to grow up their social circle at least in terms of acquaintances. Through this book, I try to find out the impact of social networks and blogs on buy behavior of consumer influencing their personal and professional lives. The book is initiated with the definition of the objective followed with the research methodology used along with the research design, sample size, methods used for the purpose of conducting survey followed by the brief description of the most popular sites and the issues of concern which have come up along the way in all these years since these sites gained popularity are discussed. The next part of the research has the literature surveys comprise of different theories, terminology followed by some practical examples.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier