Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 1 produkt,
łącznie za kwotę 54,90 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Zwycięskie życie Droga do Boga Część 2
Moody D.L.
54,90 zł

 
ksiazka tytuł: Rumors and Rumor Control autor: Kimmel Allan J.
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Rumors and Rumor Control

A Manager's Guide to Understanding and Combatting Rumors
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 978-08-05-83876-3
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 270
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2003 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
404,20 zł

This book offers a thorough examination of rumors and proposes strategies for organizations to use in combatting rumors that occur both internally and externally. Author Allan J. Kimmel explores the rumor phenomenon and distinguishes it as a distinct form of communication. He looks at psychological and social processes underlying rumor transmission to understand the circumstances under which people invent and circulate rumors. In addition, he examines how rumors are spread--both interpersonally and through mediated processes--and offers strategies for organizations to respond to rumors when they surface and methods for preventing their occurrence. Numerous examples are provided of actual rumor cases for which managers either successfully or unsuccessfully coped, including such companies as Procter &amp; Gamble, McDonald's, Snapple, Pepsi-Cola, and Gerber. <br> <br> <br>Intended to serve as a comprehensive compendium of strategies, this book was written with two objectives in mind. The first is to shed light on the often perplexing phenomenon of rumor by integrating disparate approaches from the behavioral sciences, marketing, and communication fields. The second is to offer a blueprint for going about the formidable tasks of attempting to prevent and neutralize rumors in business contexts. With these dual goals in mind--one theoretical, the other applied--this book will be of equal interest to both academics and managers in a wide range of professional contexts. In addition, it will guide organizational and marketing managers in their efforts to combat the potentially destructive consequences of rumors.<br>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier