Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: In Defense of Advertising autor: Kirkpatrick Jerry
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

In Defense of Advertising

Arguments From Reason, Ethical Egoism, and Laissez-Faire Capitalism
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Kirkpatrick Books
ISBN: 978-09-7878-030-2
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 202
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2007 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
66,90 zł

<p>In Defense of Advertising is a theoretical defense based on the philosophy of Ayn Rand and the economics of Ludwig von Mises. It argues that the proper foundations of advertising are reason, ethical egoism, and laissez-faire capitalism. Its theme is that the social and economic criticisms of advertising are false because they are based on a false philo&shy;sophic and economic world view. Only an alter&shy;native world view can refute the charges and put forth a positive moral evaluation of advertising&#39;s&nbsp;role in human life. The author defends advertising because it appeals to the rational self-interest of consumers for the rationally selfish, profit-making gain of the capitalists.</p>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier