Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 7 produktów,
łącznie za kwotę 577,00 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Geschichte der populären Literatur des römisch-kanonischen Rechts in Deutschland am Ende des funfzehnten und im Anfang des sechszehnten Jahrunderts
Stinzing Roderich
238,40 zł

 
ksiazka tytuł: Brands versus Information- The changing role of brands in the age of empowered consumers autor: Klaming Gunnar
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Brands versus Information- The changing role of brands in the age of empowered consumers

Wersja papierowa
Wydawnictwo: OmniScriptum GmbH & Co. KG
ISBN: 978-38-364-0709-0
Format: 17.0x24.4cm
Liczba stron: 144
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2007 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
401,50 zł

On the one hand, the Internet increases information transparency for consumers
- they are now able to obtain objective, trustworthy information on retailers'
existence and reliability as well as on products and services in realtime,
at any time from virtually any place in the world. On the other hand,
the Internet provides tools to businesses to strengthen their consumers'
bonds with their brands, e.g. through offering platforms for consumers to
engage in brand-related behavior for fun and entertainment during their free
time or through offering businesses the opportunity to personalize offerings
for their customers.
For the first time, this book analyzes and describes the roles that both brands
and the increased information transparency play in purchase decision processes.
It gives answers to a wide range of questions: Does the Internet empower
consumers in a way that strengthens or weakens functions of brands?
Can information substitute brand functions? Are brands becoming even more
important in the age of empowered consumers? What are the impacts of this
development on brands, on intermediaries and retailers, and on prices and
product quality? And what are the implications for brand management?
This book is addressed to a practice oriented as well as to an academic audience.
It delivers new insights and perspectives to marketing, product and
brand managers, to consultants, and to all other professionals who are interested
in this topic.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier