Ocena rozwoju intelektualnego dzieci z wybranymi zaburzeniami neurorozwojowymi.
ISBN: 978-83-227-9608-5
Format: 17.0x24.0cm
Liczba stron: 178
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2022 r.
Język: polski
Dostępność: dostępny
W niniejszej monografii omówiono cztery testy – WISC, Leiter, IDS i Stanford-Binet – dostępne polskim psychologom i stosowane przez nich przy badaniu dzieci z zaburzeniami neurorozwojowymi: niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem, zaburzeniami uczenia się (głównie dysleksją), ADHD oraz zaburzeniami mowy i komunikacji.
Praca zawiera wiele ważnych treści przydatnych dla praktyków i przygotowujących się do praktyki studentów. Szczególnie cenne są znajdujące się tu informacje dotyczące właściwości funkcjonowania poznawczego dzieci z różnymi zaburzeniami i trudności, jakie może napotkać diagnosta przeprowadzający z tymi dziećmi badania testowe.
Z recenzji prof. dr hab. Anny Matczak