Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Evaluation strategies for pervasive games autor: Kuntze André
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Evaluation strategies for pervasive games

Wersja papierowa
Wydawnictwo: OmniScriptum GmbH & Co. KG
ISBN: 978-38-364-5488-9
Format: 17.0x24.4cm
Liczba stron: 112
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2007 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
338,40 zł

This book focuses on evaluating pervasive games. Therefore analyzing the
effectiveness and appropriateness of traditional human computer interaction
methods to evaluate design, interactions, and user experience in the context
of pervasive games are the topic of this book. Specifically here, the focus will
be on supporting a human-centered iterative design process with formative
evaluations of pervasive games, which are intended to shape and improve
designs. Pervasive games are played in the real world, so traditionally the
evaluation takes place in the field. Thus we will first focus on the examination
of methods including product-interactive focus groups and analysis of interviews
as well as video recordings using grounded theory. But evaluation in
the field is not always appropriate. Therefore afterwards we simulate the
experience of playing in a city while being in a laboratory. This includes
developing a game simulator for the pervasive game REXplorer. Putting these
methods to practice by evaluating and improving REXplorer, we enable the
main contribution of this book-a comparison between field evaluations and
laboratory experiments for pervasive games.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier