Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku są 2 produkty,
łącznie za kwotę 143,50 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
this is what I owe you
Hart Kristin
83,50 zł

 
ksiazka tytuł: Percezioni e influenza sulla selezione del marchio autor: Lamba Vijay
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Percezioni e influenza sulla selezione del marchio

Un caso di studio
Wersja papierowa
Autor: Lamba Vijay
Wydawnictwo: KS OmniScriptum Publishing
ISBN: 978-62-08-02044-6
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 64
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2024 r.
Język: włoski

Dostępność: dostępny
284,10 zł

Questo manuale si concentra sul modo in cui le percezioni influenzano la scelta del marchio nella mente dei consumatori nel settore dei pneumatici. Lo studio consente alle aziende di avere una visione alternativa su: Quali percezioni su un marchio dominano la mente dei clienti? Quali fattori li portano a queste percezioni? Può anche essere utilizzato come strategia "supplementare" per ottenere maggiori informazioni sui clienti, soprattutto nei nuovi mercati geografici.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier