Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: The Shanghai City Brand autor: Larsen Henrik
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

The Shanghai City Brand

Wersja papierowa
Wydawnictwo: OmniScriptum GmbH & Co. KG
ISBN: 978-36-596-0740-0
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 232
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2015 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
342,60 zł

In the past two decades, China has received the lion's share of direct foreign investment and has evolved from an insulated society into the world's second largest economy. In recent years international observers have noted that China has become increasingly assertive in world economic affairs, which is supported by the Chinese government's declared strategy of developing Shanghai into one of the world's leading financial and commercial centers. With the slogan "Better City Better Life" the World Expo 2010 was a pivotal event aimed at demonstrating to the world that Shanghai is an attractive, modern and comfortable city and ready to compete for international talent with other global cities such as New York and London. This study attempts to explore the attainability of a strong international city brand for Shanghai through a netnographic investigation of expatriates' and other foreigners' attitudes regarding this city. Dr. R. Kozinets, Founder of Netnography, states: "Henrik Larsen's book provides a fascinating example and application of the emergent field of digital netnography--quantitative technique married to a cultural sensibility. I highly recommend it."

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier