Interwencja edukacyjna i trudności behawioralne
ISBN: 978-62-03-37793-4
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 152
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2021 r.
Język: polski
Dostępność: dostępny
Niniejsza książka jest relacją z procesu badawczego, którego wyniki zostały po raz pierwszy opublikowane w 2002 roku na stronie internetowej Site de l'Adaptation Scolaire et Sociale de Langue Française (SASSLF). Strona ta była wspierana przez wszystkie frankofońskie uniwersytety w Quebecu, a komitet odpowiedzialny za jej funkcjonowanie zakończył swoją działalność w 2005 roku. Mimo, że SASSLF był przez kilka lat prowadzony w Internecie, nie jest to już możliwe i praca nie jest już dostępna. Od czasu publikacji, raport ten był przedmiotem bardzo cenionych zajęć w ramach kursu EDU2116 Trudności adaptacyjne i interwencyjne, prowadzonego dla studentów kształcenia nauczycieli na Université du Québec en Abitibi-Témiscamingue. Działanie to składa się z dwóch części: najpierw analiza i refleksja nad przykładami z praktyki, a następnie prezentacja modelu interwencji, który powstał w fazie ilościowej. Mimo że publikacja tej pracy pochodzi sprzed ponad dziesięciu lat, aktualizacja wiedzy na temat zidentyfikowanych koncepcji interwencji zostanie przedstawiona w części dodanej do raportu początkowego. Dla dobra czytelnika dokonano kilku korekt i adaptacji kilku fragmentów i terminów.