Adaptacja w relacjach business-to-business
ISBN: 978-83-7417-820-4
Liczba stron: 226
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2014 r.
Język: polski
Dostępność: dostępny
Główną przesłanką dla przygotowania monografii i było dążenie do pokazania, jakie znaczenie dla efektów uzyskiwanych dzięki relacji między dostawcą i nabywcą instytucjonalnym ma proces adaptacji zachodzący w ramach tej relacji. Uzasadnieniem podjęcia pracy nad istotą, uwarunkowaniami i efektami adaptacji w relacjach business-to-business jest przede wszystkim niedostatek wiedzy w tym obszarze. Adaptacja jako proces relacji została rozpoznana już w trakcie badań prowadzonych w latach 80. XX wieku, jednak nie zyskała ona szerszego zainteresowania. Nawet jeśli badania takie prowadzono, to najczęściej uwaga była skupiona na jednej ze stron relacji - dostawcy lub nabywcy. Brakuje wciąż spojrzenia na adaptację z uwzględnieniem perspektywy obustronnej. Niniejsza praca ma przyczynić się do znaczącego wzrostu wiedzy na temat adaptacji ukazanej z dwóch punktów widzenia: dostawców oraz nabywców instytucjonalnych.
Fragment ze wstępu