Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Gender, Branding, and the Modern Music Industry autor: Lieb Kristin J.
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Gender, Branding, and the Modern Music Industry

The Social Construction of Female Popular Music Stars
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 978-11-380-6416-4
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 296
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2018 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
286,90 zł

<P><EM>Gender, Branding, and the Modern Music Industry</EM> combines interview data with music industry professionals with theoretical frameworks from sociology, mass communication, and marketing to explain and explore the gender differences female artists experience.</P>
<P></P>
<P>This book provides a rare lens on the rigid packaging process that transforms female artists of various genres into female pop stars. Stars-and the industry power brokers who make their fortunes-have learned to prioritize sexual attractiveness over talent as they fight a crowded field for movie deals, magazine covers, and fashion lines, let alone record deals. This focus on the female pop star's body as her core asset has resigned many women to being "short term brands," positioned to earn as much money as possible before burning out or aging ungracefully. This book, which includes interview data from music industry insiders, explores the sociological forces that drive women into these tired representations, and the ramifications&nbsp;for the greater social world.</P>
<P></P>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier