Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 1 produkt,
łącznie za kwotę 579,30 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
DEFINITION ET MISE EN PLACE DE PROCESSUS D''INGENIERIE DE SYSTEMES
MICOUIN-P
579,30 zł

 
ksiazka tytuł: Language Across the Curriculum & CLIL in English as an Additional Language (EAL) Contexts autor: Lin Angel M.Y.
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Language Across the Curriculum & CLIL in English as an Additional Language (EAL) Contexts

Theory and Practice
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Springer Nature B.V.
ISBN: 978-98-11-01800-8
Format: 15.6x23.4cm
Liczba stron: 264
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2016 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
444,50 zł

This book will be of interest to a broad readership, regardless of whether they have a background in sociolinguistics, functional linguistics or genre theories.  It presents an accessible "meta-language" (i.e. a language for talking about language) that is workable and usable for teachers and researchers from both language and content backgrounds, thus facilitating collaboration across content and language subject panels. Chapters 1 to 3 lay the theoretical foundation of this common meta-language by critically reviewing, systematically presenting and integrating key theoretical resources for teachers and researchers in this field.  In turn, Chapters 4 to 7 focus on issues in pedagogy and assessment, and on school-based approaches to LAC and CLIL, drawing on both research studies and the experiences of front-line teachers and school administrators.  Chapter 8 provides a critical and reflexive angle on the field by asking difficult questions regarding how LAC and CLIL are often situated in contexts characterized by inequality of access to the linguistic and cultural capitals, where the local languages of the students are usually neglected or viewed unfavourably in relation to the L2 in mainstream society, and where teachers are usually positioned as recipients of knowledge rather than makers of knowledge. In closing, Chapter 9 reviews the state of the art in the field and proposes directions for future inquiry.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier