Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Interactive Creation Strategy in the Fantasy Era autor: Lin Dawei
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Interactive Creation Strategy in the Fantasy Era

Wersja papierowa
Autor: Lin Dawei
Wydawnictwo: OmniScriptum GmbH & Co. KG
ISBN: 978-38-443-9084-1
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 168
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2011 r.
Język: angielski

Dostępność: aktualnie niedostępny
0,00 zł
Powiadom, gdy będzie dostępny
 
Powiadomienie o dostępności towaru
Obrazek ochronny
 

The book describes an Interactive Creation Strategy to enhance product value in an intensely competitive market. As products reach maturity, they become more similar in the range of functions that they provide. This leads to competition via reduced retail price and ultimately reduced profitability. A competitive design strategy is therefore needed that can produce higher value products. An Enhanced Value Experience has been identified that can assist designers to provide quality products and to give them a unique positioning. On the basis of this value opportunity, an Interactive Creation Strategy has been formulated and applied to the domain of retail furniture. Through this, customers can create their own potential products.The Interactive Creation Strategy incorporates four functional layers: (1) key technique layer, (2) integration and communication layer, (3) experience layer, and (4) decision making layer.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier