Poznań

 

 
Produkt "Le musicien béninois face ? l'économie du web 2.0" został dodany do koszyka.
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 27 produktów,
łącznie za kwotę 5 442,80 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Le musicien béninois face à l'économie du web 2.0
MEGBLETHO-B
308,80 zł

 
ksiazka tytuł: Multichannel Retailing autor: Liu Huan
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Multichannel Retailing

A Review and Research Agenda
Wersja papierowa
Autor: Liu Huan
Wydawnictwo: Now Publishers
ISBN: 978-16-8083-494-9
Format: 15.6x23.4cm
Liczba stron: 92
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2019 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
415,70 zł

<p><em>Multichannel Retailing: A Review and Research Agenda</em> presents an overview of and draws conclusions from extant studies related to multichannel retailing. Academic interest in this topic has increased dramatically, with a large number of new articles being published on this topic as retailers have adopted additional new channels and new channel technologies with unique characteristics, which has further increased the complexity of multichannel retailing. Thus, an updated understanding of how retailers and consumers influence and interact with each other in multichannel retail contexts is required. The authors focus on the following questions: (1) What factors influence channel choices of retailers and customers? (2) How do retailers employ multichannel marketing strategies, and how do customers use different channels to search and purchase during their purchase journey? And (3) How do multichannel strategies and channel selection behavior affect customer outcomes and retailer performance?&nbsp; After presenting the definitions of key terms used in multichannel retailing, the authors introduce their framework. Next, they synthesize existing research and specify the three research questions with six subtopics by considering the perspectives of both customers and retailers. At the end of each subtopic, the authors discuss future research directions derived from research gaps, unresolved issues in practice, and environment changes. The monograph concludes with thoughts about the future of retailing.</p>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier