Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 1 produkt,
łącznie za kwotę 69,00 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Handlowanie to gra
Wojciech Haman, Jerzy Gut
69,00 zł

 
ksiazka tytuł: Making Sense of Television autor: Livingstone Sonia
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Making Sense of Television

The Psychology of Audience Interpretation
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 978-04-15-18536-3
Format: 15.6x23.4cm
Liczba stron: 226
Oprawa: Miękka
Wydanie: 1998 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
340,80 zł

Taking the soap opera as a case study, this book explores the 'parasocial interaction' people engage in with television programmes. It looks at the nature of the 'active viewer' and the role of the text in social psychology. It also investigates the existing theoretical models offered by social psychology and other discourses.<BR>This second edition takes into account recent research work and theoretical developments in fields such as narrative psychology, social representation theory and ethnographic work on audiences, and look forward to the developing role of audience research. It will be an essential study for students and lecturers in social psychology and media studies.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier