Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Kapitał marki miasta zorientowany na konsumenta. Źródła i pomiar autor: Magdalena Florek
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY

Kapitał marki miasta zorientowany na konsumenta. Źródła i pomiar

Wersja papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
ISBN: 978-83-7417-812-9
Format: B5
Liczba stron: 246
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2014 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
27,00 zł

Niniejsza praca jest efektem kilkunastoletnich zainteresowań autorki dziedziną marketingu terytorialnego i jego rozwoju. Jest następstwem wieloletnich badań, analiz studiów przypadków i prowadzonych konsultacji. Jest także odpowiedzią na postulaty nie tylko badaczy, ale i praktyków samorządowych, którzy oczekują oceny efektów stosowania podejścia marketingowego w jednostkach samorządowych. Szczególnym bowiem wyzwaniem w marketingu miejsc jest pomiar skuteczności podejmowanych strategii i działań marketingowych. W monografii podjęto zatem próbę kompleksowego ujęcia efektów związanych z marketingiem jednostek samorządowych tłumaczonych przez kapitał marki. Dokonano tego na przykładzie miast, dla których zaprezentowano model kapitału marki miasta, pozwalający decydentom na przyjęcie optymalnych kierunków zarządzania marką.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier