Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Advertising Fashion Brands to the UK Ethnic Market autor: MATHARU SIMREN
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Advertising Fashion Brands to the UK Ethnic Market

Wersja papierowa
Wydawnictwo: OmniScriptum GmbH & Co. KG
ISBN: 978-36-393-3002-1
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 116
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2011 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
383,30 zł

This research aims to find out if ethnic minorities who are born in the UK are influenced by fashion brand adverts using different ethnic models. The research aimed to identify whether branded labels are a crucial influential factor in fashion purchasing and if so how influential to ethnic consumers are they. The results capture the motivations, feelings and perceptions, justifying ethnic consumer purchase behavior. It was important for the researcher to gain attitudes towards current and future representation of ethnic minorities represented in fashion advertisements in order to establish ethnic advertising for fashion brands in terms of ethnic consumers considering these brands. This subject illustrates the importance that ethnic identity and culture of the respondents play a key role in the ethnic consumer behaviour towards fashion brand advertising. The findings highlight key areas that fashion companies could gain if they understood different ethnic groups to give them a competitive edge over other brands and satisfy the needs of the British ethnic demographic in the UK.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier