Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku są 2 produkty,
łącznie za kwotę 153,40 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
The Best Of Karen's Riddles For Adults
Bun Karen J.
71,00 zł

 
ksiazka tytuł: Wpływ marketingu sensorycznego na konsumenta autor: MOHUN Vishal
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Wpływ marketingu sensorycznego na konsumenta

Wersja papierowa
Autor: MOHUN Vishal
Wydawnictwo: KS OmniScriptum Publishing
ISBN: 978-62-03-62561-5
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 72
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2021 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
267,80 zł

Książka ta została napisana w ramach pracy magisterskiej. Ludzie mają pięć zmysłów: słuch, wzrok, smak, dotyk i węch. Zmysły te wpływają na nasze decyzje, a od kilku lat marketing sensoryczny jest wykorzystywany przez sprzedawców detalicznych, aby pomóc nam w podejmowaniu decyzji zakupowych. Poprzez badanie źródeł akademickich i profesjonalnych oraz badanie terenowe. Zobaczymy, jak wpłynie to na zaufanie konsumentów do marek, które stosują marketing sensoryczny.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier