Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 8 produktów,
łącznie za kwotę 1 613,60 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Repertorium für Kunstwissenschaft
Tschudi Hugo von
246,50 zł

 
ksiazka tytuł: ASPETTATIVE E LIVELLI DI SODDISFAZIONE DEI CLIENTI autor: Madesha Sathyapriya
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

ASPETTATIVE E LIVELLI DI SODDISFAZIONE DEI CLIENTI

Wersja papierowa
Wydawnictwo: KS OmniScriptum Publishing
ISBN: 978-62-08-62496-5
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 64
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2025 r.
Język: włoski

Dostępność: dostępny
255,80 zł

Questo libro analizza il grado di soddisfazione dei clienti in relazione al servizio offerto da Philips Motors, nonché le aree chiave per i clienti nel processo di fornitura del servizio che influiscono direttamente sulla percezione che i clienti hanno della qualità complessiva del servizio, anche dopo la vendita. In generale, ogni cliente dovrebbe aspettarsi di ricevere occasionali promemoria per la manutenzione, assistenza per il ritiro e la riconsegna, spese minime, ecc. Ciò suggerisce anche che, per mantenere un cliente, sarebbe necessario soddisfare tutte le sue aspettative.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier