Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 5 produktów,
łącznie za kwotę 1 129,90 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Working With Difficult Patients
De Masi Franco
303,10 zł

 
ksiazka tytuł: CUSTOMER BUYING BEHAVIOUR IN INSTAGRAM autor: Madesha Sathyapriya
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

CUSTOMER BUYING BEHAVIOUR IN INSTAGRAM

Wersja papierowa
ISBN: 978-62-08-42593-7
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 76
Wydanie: 2025 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
256,80 zł

Instagram influencers of all types have a noteworthy influence on the different online consumer purchasing intentions on the platform, where several factors determine the scope of their impact. Trust is considered one of the most significant ones. It is perspicuous that trust in Instagram influencers is intertwined with three aspects: the emotional feelings of the users in regard to the person, the social responsibility of the influencer toward the society, and the influencer fan base. Most users consider electronic word-of-mouth very effective, as it makes a difference in their pre-purchasing stage. The research resulted in a clear distinction between two types of e WOM, one being negative and the other being positive.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier