Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku są 2 produkty,
łącznie za kwotę 122,60 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Krzyżanowski
Kozakowska-Zaucha Urszula
24,90 zł

 
ksiazka tytuł: A Hotel Manager's Handbook autor: Magnini Vincent P.
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

A Hotel Manager's Handbook

189 Techniques for Achieving Exceptional Guest Satisfaction
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 978-17-7188-348-1
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 256
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2015 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
573,90 zł

<P>This book presents techniques that reflect the vast and varied experience of the authors. They have produced an array of&nbsp;highly effective guest satisfaction techniques from which even the most veteran hoteliers can learn and benefit. With this practical, easy-to-use book, there is no need to sift through pages of narratives in order to identify actionable tactics and strategies that can be applied at the property-level. The book presents one unique and actionable customer satisfaction technique on each page-a useful feature for busy managers.</P>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier