Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 6 produktów,
łącznie za kwotę 406,10 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Hábitos de autodisciplina para superar la ansiedad y los ataques de pánico
SALOME CELIO
90,80 zł

 
ksiazka tytuł: The Neuroscientific Basis of Successful Design autor: Maiocchi Marco
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

The Neuroscientific Basis of Successful Design

How Emotions and Perceptions Matter
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Springer Nature B.V.
ISBN: 978-33-19-02802-6
Format: 15.6x23.4cm
Liczba stron: 124
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2015 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
161,90 zł

The term "design" today encompasses attributes of artifacts that go beyond their intended functions, imbuing them with new meanings. Those meanings are deeply related to the emotions perceived by the users. This book investigates the findings deriving from the neurosciences that are relevant to design. Drawing upon up-to-date neuroscientific knowledge, the authors define what an emotion is, examine the relationship between perceptions and emotions and discuss the role of metaphoric communication. Particular attention is paid to those elements of perception and metaphoric interpretation that cause the emotions to rise. Consequences for the design process are then considered and a design process is proposed that takes into account emotional impacts as one of the goals. A solid scientific approach to the subject is maintained throughout and understanding is facilitated by the inclusion of a rich collection of successful design artifacts, the emotional aspects of which are analyzed.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier