Strategie zachęcające do czytania
ISBN: 978-62-03-73825-4
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 112
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2024 r.
Język: polski
Dostępność: dostępny
Głównym celem tej pracy jest analiza zdolności uczniów z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi (ADHD) do poprawy umiejętności czytania za pomocą strategii dydaktycznych. Do analizy poziomu czytania uczniów wykorzystano Przewodnik Oceny Umiejętności Czytania (Andaluza, 2006), który analizuje tempo czytania, dokładność czytania, opanowanie składni, słownictwo, tryb czytania, rozumienie tekstu, efektywność czytania oraz identyfikację głównej myśli.Z drugiej strony, w celu opracowania wniosku, przeanalizowano "El Programa de Lectura y Escritura en Yucatán Material de apoyo para el trabajo en el aula y la escuela Estrategia Estatal para el Fomento de la Lectura y Escritura" (Program czytania i pisania na Jukatanie: materiał pomocniczy do pracy w klasie i szkole). Propozycja ta ma na celu pracę z grupą 28 uczniów i 2 uczniów z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD).