Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Print Media Language autor: Mansoor Zahida
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Print Media Language

Wersja papierowa
Wydawnictwo: KS OmniScriptum Publishing
ISBN: 978-36-392-5522-5
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 80
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2010 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
341,80 zł

Insensitive language content in the print media is a contributory factor in the stereotypical portrayal and discrimination on the basis of gender, of the Pakistani women. The print media continues to be heavily male-dominated and biased against women. This study examines the perceptions formed through the media texts, highlighting attitudes towards women, developed in part due to the language content in the newspapers, the relationship between portrayal of women by the print media and existence of gender bias in the language content, in an effort understand, explain, and create a foundation for change in the print media. It is an attempt to trigger a debate and to encourage other researchers to embark on studies aimed at the critique and revision of gender stereotypes and gender prejudices in the print media. The analysis should be especially useful to professionals and stakeholders in the Print Media, as well as those who may be considering utilizing efforts towards the creation of a more emancipated Print media.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier