Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 8 produktów,
łącznie za kwotę 1 750,50 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
J. Lacan, un Católico Ateo
Vassallo Sara
239,30 zł

 
ksiazka tytuł: Marketing, Technology and Customer Commitment in the New Economy autor:
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Marketing, Technology and Customer Commitment in the New Economy

Proceedings of the 2005 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference
Wersja papierowa
Redakcja: Spotts Harlan E.
Wydawnictwo: Springer Nature B.V.
ISBN: 978-33-19-38572-3
Format: 21.0x28.0cm
Liczba stron: 342
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2016 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
441,70 zł

<p>​This volume includes the full proceedings from the 2005 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference held in Tampa, Florida, entitled <i>Marketing, Technology and Customer Commitment in the New Economy</i>. It include papers aimed to create awareness of the issues, trends, and advances associated with current global marketing challenges. </p><p>Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services to members and the community at large, the Academy offers conferences, congresses and symposia that attract delegates from around the world. Presentations from these events are published in this Proceedings series, which offers a comprehensive archive of volumes reflecting the evolution of the field. Volumes deliver cutting-edge research and insights, complimenting the Academy's flagship journals, the <i>Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS)</i> and <i>AMS Review</i>. Volumes are edited by leading scholars and practitioners across a wide range of subject areas in marketing science.​ </p>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier