Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Marketing to the Poor autor:
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Marketing to the Poor

Creating Value
Wersja papierowa
Redakcja: Singh Ramendra
Wydawnictwo: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 978-10-323-1829-5
Format: 15.6x23.4cm
Liczba stron: 172
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2022 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
301,00 zł

<P>This book looks at markets in low-income economies and how they require fundamentally different marketing systems and strategies. Analyzing the sociocultural characteristics of these markets, it offers solutions for businesses to overcome spatial, institutional, and financial challenges while working in these contexts.</P>
<P>Markets for the poor are characterized by resource scarcity, weak institutions, and low literary rates, as well as a strong presence of cultural and community ties. This book provides an understanding of these marketplaces, including the consumer's wants and aspirations, the relationship of the individual within the social milieu, and their unique cultural contexts. It provides strategies for businesses to develop a bottom-up knowledge of global markets and incorporates practices which are inclusive and sustainable. It also explores the links between human development, entrepreneurship, and marketing which are especially relevant in the pandemic-hit global economy.</P>
<P>This book will be of interest to students and researchers of marketing, business studies, business administration, rural management, marketing management, economics, and development studies.</P>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier