Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku są 3 produkty,
łącznie za kwotę 867,40 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Second Chances As Transformative Stories Rhd V3 2&3
372,30 zł

 
ksiazka tytuł: The New Knowledge Management autor: McElroy Mark W.
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

The New Knowledge Management

Wersja papierowa
Wydawnictwo: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 978-07-506-7608-3
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 280
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2002 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
415,70 zł

'The New Knowledge Management' is the story of the birth of "second-generation knowledge management," told from the perspective of one its chief architects, Mark W. McElroy. Unlike its first-generation cousin, second-generation Knowledge Management seeks to enhance knowledge production, not just knowledge sharing. As a result, 'The New Knowledge Management' expands the overall reach of knowledge management to include "innovation management" for the very first time.<BR id="LF"><BR id="CRLF"> 'The New Knowledge Management' introduces the concept of "second-generation knowledge management" to the business community. Mark W. McElroy has assembled a collection of his own essays, written over the past four years, chronicling the development of related thinking in the field. <BR id="CRLF"><BR id="CRLF">Unlike first-generation KM, mainly focusing on value derived from knowledge sharing, second-generation thinking formally adds knowledge making to the scope of KM. In this way second-generation KM expands the overall reach of KM to include "innovation management" for the very first time. 'The New Knowledge Management' finally begins to bridge the gap between KM and the field of organizational learning, which up until now have been viewed as miles apart.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier