Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Media Management Matters autor:
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Media Management Matters

Challenges and Opportunities for Bridging Theory and Practice
Wersja papierowa
Redakcja: Rohn Ulrike
Wydawnictwo: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 978-03-672-1100-4
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 282
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2020 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
287,10 zł

<P>This edited volume explores media management as engaged scholarship, building a bridge between theory and practice and discussing research collaboration between academia, policymakers and the media industry. In addition to advancing the scholarly discipline, it also questions, investigates and discusses the practical value of the research undertaken, showing how media management research can provide actionable, practice-relevant knowledge to decision makers throughout the media industry.</P>
<P>The volume is broken into two parts: a section reflecting on the need for collaboration between research and practice, and a section overviewing specific projects that aim to deliver administrative value to stakeholders. The international research projects presented here span topics such as digital transformation, business models in news and digital journalism, media entrepreneurship and start-ups, ad-blocking, location-based services, audiovisual consumption preferences, the sustainability of small television markets, co-located and clustered industries and digital privacy. Incorporating under-used methodological approaches, such as action research and ethnography, <I>Media Management Matters </I>brings suggestions for how scholarship might be promoted outside academia. Simply put, this book aims to demonstrate why media management <I>matters</I>.<B> </P></B>
<P>Featuring an international roster of contributors, this collection is essential reading for scholars and practitioners of media management, business and policy.</P>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier