Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 7 produktów,
łącznie za kwotę 1 024,90 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Egyptian Mythology
Muller W. Max
163,60 zł

 
ksiazka tytuł: Endomarketing as a determining factor in the success of education companies autor: Mello Claudio Eduardo
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Endomarketing as a determining factor in the success of education companies

Wersja papierowa
Wydawnictwo: KS OmniScriptum Publishing
ISBN: 978-62-07-70773-7
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 68
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2024 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
216,70 zł

The work has been structured into chapters in order to better focus the reasoning, seeking an exhaustive exposition of the theme proposed here and the proof or otherwise of the hypotheses presented here. The chapters present and summarize theories and studies related to the administrative and managerial context, what entrepreneurship is, the relationship between groups, leadership, motivation, conflicts and organizational culture. They also present the various concepts of marketing from management authors, how the term marketing came about, how business activities relate to the term and the word marketing. The study synthesizes and focuses on the meanings and concepts of Endomarketing, its relationship with the internal environment of organizations and the importance of employees for the marketing process and the vision of the top management as it specifies the necessary activities and relevant aspects of management for Endomarketing to occur effectively in institutions, thus seeking to portray the reality of the application of Endomarketing, how management uses this tool so that employees have the vision and work attitude focused on marketing services.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier