Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Innovation and New Product Marketing (RLE Marketing) autor: Midgley David F.
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Innovation and New Product Marketing (RLE Marketing)

Wersja papierowa
Wydawnictwo: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 978-11-389-7276-6
Format: 15.6x23.4cm
Liczba stron: 298
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2015 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
356,90 zł

<P>This volume formulates and presents a general theory of innovative behaviour which is applicable to diverse market situations. Having provided some support for the theory, the author demonstrates how it can be usefully applied by indicating which management techniques are relevant to new product management and which are not. The author suggests certain systematic procedures by which an organisation can radically improve both its short and long run chances of launching successful new products. </P>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier