Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: The Study of the Factors Affecting Consumer Willingness to Observe autor: Miladian Hossein
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

The Study of the Factors Affecting Consumer Willingness to Observe

Wersja papierowa
Wydawnictwo: OmniScriptum GmbH & Co. KG
ISBN: 978-36-592-1997-9
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 124
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2014 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
388,80 zł

Consider the frequency with which consumers routinely encounter with purchase decisions for which they had almost no information. A place to eat, time to travel, video rental, gifts for family, all are common examples. In complex trademark selection environments that exist today, some researches show that consumers postpone choosing a brand or product.Observing behavior of other consumers may simplify the consumer decision by providing the information that is used as resources of assessment, interest and consumer behavior

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier