Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Belief Systems, Religion, and Behavioral Economics autor: Minton Elizabeth A.
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Belief Systems, Religion, and Behavioral Economics

Marketing in Multicultural Environments
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Business Expert Press
ISBN: 978-16-06-49704-3
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 162
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2013 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
86,80 zł

<p>Religion is a topic that businesses often ignore, in spite of 70% of the world being religious. Many do not realize (or resist) the idea that religion is a key contributor to a consumer's core values, which then contributes to consumption decisions, voting practices, reaction to pro social messages and public policy, as well as donating behavior.</p><p>The field of behavioral economics discusses how various social and cognitive factors influence economic decisions, which encompass consumer decision making, but doesn't incorporate religion as an influence on economic decision making.</p><p>This book provides one of the first comprehensive investigations into the relationship between religion and behavioral economics. The basic premises of the major religious affiliations are reviewed, and the authors bring to life prior research on religion and behavioral economics with an emphasis on how this research can help practitioners to improve business practices.</p>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier