Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Użyteczność serwisów internetowych banków autor: Mirosława Kaczmarek
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY

Użyteczność serwisów internetowych banków

Pomiar i ewaluacja
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
ISBN: 978-83-7417-906-5
Liczba stron: 225
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2016 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
25,50 zł

Prezentowana książka podejmuje problematykę badania jakości użytkowej serwisów internetowych banków, w szczególności serwisów transakcyjnych. W pracy przedstawiono zagadnienia związane z budową serwisu internetowego, w tym kształtowanie jego zawartości informacyjnej, designu oraz struktury i nawigacji, a także omówiono kluczowe pojęcia z zakresu psychologii poznania oraz rolę użytkownika w procesie projektowania serwisu. W monografii dokonano przeglądu i krytycznej oceny metod stosowanych w ewaluacji użyteczności serwisów internetowych, w tym metod wykorzystanych w przeprowadzonych przez autorkę badaniach empirycznych: eye trackingu, testu użyteczności i metody thinking aloud. Efektem prowadzonych badań jest propozycja modelu pomiaru i analizy serwisów transakcyjnych banków znajdujących się w fazie eksploatacji.



1. Architektura serwisu internetowego
1.1. Zawartość informacyjna
1.2. Prezentacja graficzna
1.3. Struktura i nawigacja

2. Czynniki kształtujące użyteczność serwisu internetowego
2.1. Koncepcje użyteczności serwisu internetowego
2.2. Psychologiczne aspekty poznania i ich rola w projektowaniu serwisu internetowego
2.3. Determinanty zachowań konsumenta - użytkownika serwisu internetowego

3. Metody ewaluacji użyteczności serwisu internetowego w projektowaniu zorientowanym na użytkownika
3.1. Klasyfikacja metod ewaluacji użyteczności
3.2. Wybrane metody ewaluacji użyteczności - cechy i procedura stosowania
3.3. Wywiad kwestionariuszowy w pomiarze użyteczności
3.4. Eye tracking w pomiarze użyteczności
3.5. Test użyteczności i metoda thinking aloud w pomiarze użyteczności
3.6. Porównanie i ocena metod ewaluacji użyteczności

4. Użyteczność serwisów transakcyjnych banków w świetle badań kwestionariuszowych
4.1. Metodyka przeprowadzonych badań
4.2. Skala pomiaru użyteczności serwisów transakcyjnych banków
4.3. Diagnoza użyteczności serwisów transakcyjnych banków
4.4. Determinanty użyteczności serwisów transakcyjnych banków
4.5. Segmentacja użytkowników serwisów transakcyjnych banków na podstawie oceny użyteczności

5. Użyteczność serwisu transakcyjnego banku w świetle badań eyetrackingowych
oraz testu użyteczności i metody thinking aloud
5.1. Metodyka przeprowadzonych badań
5.2. Proces postrzegania serwisu
5.3. Ocena zawartości informacyjnej
5.4. Ocena prezentacji graficznej
5.5. Ocena struktury i nawigacji

6. Model badań ewaluacyjnych użyteczności serwisu transakcyjnego w fazie eksploatacji

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier