Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 6 produktów,
łącznie za kwotę 533,70 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
A Precarious Gamble
Beers Laura
55,20 zł

 
ksiazka tytuł: Crossing the Chasm, 3rd Edition autor: Moore Geoffrey A
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Crossing the Chasm, 3rd Edition

Marketing and Selling Disruptive Products to Mainstream Customers
Wersja papierowa
ISBN: 978-00-622-9298-8
Format: 13.3x20.3cm
Liczba stron: 288
Wydanie: 2020 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
107,90 zł

<p>The bible for bringing cutting-edge products to larger markets--now revised and updated with new insights into the realities of high-tech marketing</p><p>In <em>Crossing the Chasm</em>, Geoffrey A. Moore shows that in the Technology Adoption Life Cycle--which begins with innovators and moves to early adopters, early majority, late majority, and laggards--there is a vast chasm between the early adopters and the early majority. While early adopters are willing to sacrifice for the advantage of being first, the early majority waits until they know that the technology actually offers improvements in productivity. The challenge for innovators and marketers is to narrow this chasm and ultimately accelerate adoption across every segment. </p><p>This third edition brings Moore's classic work up to date with dozens of new examples of successes and failures, new strategies for marketing in the digital world, and Moore's most current insights and findings. He also includes two new appendices, the first connecting the ideas in <em>Crossing the Chasm</em> to work subsequently published in his <em>Inside the Tornado</em>, and the second presenting his recent groundbreaking work for technology adoption models for high-tech consumer markets.</p>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier