Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Remarkable Customer Service ... and Disservice autor: Morgan Rebecca L
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Remarkable Customer Service ... and Disservice

Case Studies and Discussions to Increase Your Customers' Delight
Wersja papierowa
ISBN: 978-19-300-3928-5
Format: 14.0x21.6cm
Liczba stron: 184
Wydanie: 2009 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
71,80 zł

Can Your Team Improve Your Customer's Delight?

We like to think our staff are just as good when we aren't around as when we are. But not all of them are. Some are doing downright stupid things to your customers. And driving them away.

How do you know what they're doing? You can't always know. But you can regularly reinforce what you want them to do. Not by lecturing at them, nagging and scolding. But by presenting scenarios and discussing them, either as a group or individually.

"Remarkable Customer Service ... and Disservice" is designed to be a tool for growth -- for you, individual staff members, and your whole team.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier